Sjukling

redo för ett deppinlägg eller? bra, för det är precis vad jag tänker ge er.
Livet är inte fab just nu, är sjuk, (förkyld som jag varit hela den här veckan och legat hemma och dött). sen över det är jag också illamående, vet inte varför. jobbigt är det iaf. ni vet känslan när det känns som man ska spy efter man har ätit för mycket? Sånt känner jag hela tiden typ, skillnaden är bara att jag inte har ätit särskilt mycket, har inte haft så mycket aptit, och sen spyr jag inte heller. kanske ska va lite tacksam ändå, eller? jaja.
det här inlägget har redan hunnit bli hyfsat långt och jag har fortfarande inte kommit med något vettigt. Till helgen ska jag vara frisk iaf, det har jag bestämt! För på lördag ska jag träffa beatrice som jag inte har träffat på rätt länge, så ah. ska också träffa mikaela.. sen händer det lite andra grejer också.
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och sätta på ngn bra film, ciao!
en sjukling, precis som ni ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0