just nuuu

hallå där alla blåbär!
nu ligger man i sängen med datan på magen och oroar sig inför nationella imorgon... gaaah hata matte!
well well, what to doo, helgen var braaa. i fredags var jag i rålis med sofian och några av hans kompisar på kvällen, sedan i lördags träffade jag beatrice i stan och vi gick och åt lunch på cafe 60 och sen åkte vi hem till mig! och på kvällen var jag hemma med sofian och julia bara eftersom mamma och pappa var borta! julia var sjukis så vi tog det mest lugnt och kollade på film :) och igår var jag hemma och solade på dan i det fina vädret innan jag mötte soffe i stan.
nu ska man sovaaaa, har en hektisk (stavning?!) vecka framför mig.. suck! både bra och dåliga saker tyvärr, men men, that's life.


två bilder från i helgen, love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0