hey youuuu

det var ett tag sen jag skrev nu.. har haft för mig lite allt möjligt nu i veckan, i torsdags efter praktiken så träffade jag julia i stan och vi gick och åt i kungshallen och snackade maaassor. skönt att äntligen få träffa henne igen! vi ska även ses den här veckan så det blir ruuuligt :D
och i fredags hoppade jag praktiken (busig som jag är) och åkte till min mormor med mamma istället där även min brorsa och sebastian var! wiiieee. på kvällen drog jag till franci och vi hade supermysig myskväll då vi bara satt hemma och åt pizza, kollade film, badade fotbad, målade naglar, hade ansiktsmask och peelade oss fina i ansiktet! och seeeeen vaknade jag upp hos henne på lördagen, drog mig hemåt vid ett och träffade sofian som var här hela kvällen som slutade i kaos.
och idag har jag inte gjort mycket alls.. jag och julia fixade fin frukost till mami och gav en liten present och sen senare på dan träffade jag sofian för att plugga på cafe 60 :) nu ska jag sova. nattiiiiii
nu; BILDEER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0