helloooo

idag började praktiken, hjälpte mamma att handla lite grejer på rusta och började hjälpa till att lyfta ut kartonger ur bilen som väger flera kilo till dörren hem till oss, tills jag kom på att jag får ju inte lyfta saker! eller ens böja mig ner (?) har ju stygn o grejer. men men! ändå ganska skön dag. Vid fyra tiden drog jag till farsta till ungdomsmottagningen men fick sitta där i två timmar för det var typ 20 pers före mig i kön...aldrig mer umo i farsta säger jag bara. suck. efter det träffade jag johanna på waynes där vi soch att kvar ett tag och snackade och så. imorgon är det nationella i engelska, jippieeeeeee -.-
jaja, ska sova nu! ciaaaaaaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0