alohaaa

hejhej! har haft mycket saker på gång nu senaste tiden så har inte kunnat blogga så mycket. Praktiken har ju satt igång, det är skiiiitkul! igår var jag på DN hela dagen, fick vara med på några möte med journalisten och hjälpa dom med vad de kan skriva om i de kommande tidningarna, och varit ute på intervjuer osv. ska även tillbaka dit på fredag, skulle egentligen ha varit där idag igen,  men hade ju nationella såå :) imorgon ska jag till en annan tidning som heter sktf, har ingen om vad det är... kanske inte så bra borde ju ha lite koll hehe. men men! får väl läsa på lite imorgon när jag sitter på tuben ;)
helgen då... då var jag hemma lite, försökte få lite bränna, varit med sofian, träffa johanna och franci och inte så mycket mer! den var ganska lugn.. den här veckan däremot, är tyvärr inte lika lugn... har heeeeelt fullt upp nu innan sommarlovet -.- men vem har inte det. känns skönt att man slipper  mer skola iaf :D
nu ska jag sova så jag är pigg imorgon! ciaoooo
skulle ju inte sitta heeelt fel att ligga här just nu liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0